Kao i svake godine u junu, i ove godine održan je Schülke International Marketing Meeting na kome su učestvovali predstavnici iz gotovo 70 zemalja. Zemlja-domaćin je ovog puta bila Austrija gde se i nalazi sedište firme za centralnu i istočnu Evropu, Aziju i Bliski Istok.
Godišnji skup ima za cilj predstavljanje aktivnosti predstavnika i zastupnika u proteklih godinu dana, analizu tržišta kao i predstavljanje novih proizvoda od strane firme Schülke. Trodnevni program bio je bogat radnim, ali i timskim zabavnim aktivnostima koje uvek daju posebnu notu ovom susretu.
Srbiju smo ove godine predstavili edukacijom o ranama koju smo održavali za patronažne sestre iz domova zdravlja i dečijih ustanova, a posebno smo ponosni bili da na kraju prezentacije objavimo Best Buy Award nagradu koju smo dobili za octenisept. Bez lažne skromnosit, dobili smo gromoglasan aplauz.
Vidimo se sledeće godine sa nekim novim projektima!